Starjournalist Michael Hastings mördades av USA
2013-07-18 18:29
Idag är det en månad sedan den 18 juni 2013, då den prisade journalisten Michael Hastings (33) dog i en våldsam bilexplosion. Kort innan hade han mejlat till en av hans närmaste vänner att FBI förföljer honom och att han måste dyka under. Hans 2013 mercedes C 250 åkte nattetid i hög hastighet på en bred gata i Los Angeles, Hollywood (Illuminaternas revir), in i ett träd utan bromsspår och förmodligen utan att Michael hade druckit någonting. Explosionen bedöms av experter som fabricerat. Motorn låg sedan utanför och bakom bilen. Mercedes bygger mycket säkra bilar som inte tillåter en sådan explosion genom en olycka.
http://www.infowars.com/evidence-indicates-michael-hastings-was-assassinated/
Den lokala polisen mörklägger genom att vägra ge ut 911 banden (i Sverige 112) eller polisrapporten, trots att man påstår att det var en vanlig bilolycka. Idag blev det dessutom känt att de brände upp kroppen mot familjens uttryckliga vilja. När staten mörklägger och förstör bevis gäller omvänd bevisbörda. USA måste visa att de inte mördade Michel Hastings. Sålänge de inte lyckas med det är det visat att USA mördade sin stjärnjournalist som lyckades fälla generalen Stanley McChrystal.
Om NSA eller FBI hade velat så hade de kunnat mörda Hastings på ett dolt sätt, genom att ge honom en hjärtinfarkt eller cancer med skalärvapen, som man mördade den svenska stjärnjournalisten Hannes Råstam med. Men USA valde det öppna, brutala sättet, för att avskräcka andra journalister att göra sitt jobb.
Läskigt är också de tekniska avslöjanden, att en avancerat hacker kan fullständigt ta över kontrollen på en modern bil, då bilelektroniken är lik den av våra datorer och tydligen också har NSA-koder, som gör det möjligt för säkerhetstjänsterna att mixtra med bilar. Se första filmen där en DARPA-expert (i Sverige FOI) förklarar hur lätt det är att fjärrstyra en bil in i döden.
Så Mercedes' och de andra bilmärkens skryt med att de bygger säkra bilar måste tas med en nypa salt, när de samtidigt tillåter säkerhetstjänsterna eller andra hackers att ta över bilelektroniken utifrån. Det är också märkligt att de stora bilmärkena aldrig bygger bilar på fri energi, trots att Nikola Tesla och Wilhelm Reich redan åkte med sådana fri energi motorer på 1930- och 40-talet i USA.