A320 co-piloten Andreas Lubitz säkert oskyldig men fjärrstyrd av CIA
Thursday, 26 March 2015 18:08
Alla pekar ut Andreas Lubitz, co-piloten av Germanwings Airbus A320 flight 4U9525, som skyldig till Lufthansas hemskaste katastrof genom tiderna. Om det nu stämmer vad som framkom enligt ljudupptagningen från den svarta (röda) lådan (CVR), så kan man dra slutsatsen att Andreas Lubitz själv valde att utestänga piloten från cockpit och styra planet in i döden.
Men varför skulle han göra det? Allt talar för att han är oskyldig!
Det har inte framkommit något vettigt motiv och det lär inte framkomma heller, då samtliga i hans omgivning vittnar om att han var en mycket fin och normal människa. Lubitz kollegor vid Germanwings säger att de inte har märkt något alarmerande med sin kollega. Att han var depressiv har inte kunnat bekräftas, men även om han hade varit det, då förklarar detta inte ett sådant iskallt och meningslöst beteende. Han var ju vän med piloten, då båda var i samma flygarclub.
Lufthansa har en mycket tuff och välbeprövat pilotutbildning. Ingen som är labil skulle passera alla dessa tester. Det är helt enkelt en idiotisk förklaring att påstå att Andreas Lubitz skulle med flit ha dödat så många oskyldiga människor. Han var 27 år ung och stod i början av sitt liv. Om han hade gjort det, hade hans andning inte förblivit lugn hela tiden. Om han hade varit självmordsbenägen hade hans vän, piloten, märkt det och inte lämnat honom ensam.
Den enklaste förklaringen, förutsatt att myndigheterna inte har ljugit för oss om ljudinspelningen, är att Andreas Lubitz var under mind control, någon fjärrstyrde hans hjärna. Teknologin är över 60 år gammal. En del hans utbildningstid tillbringade han också i Phoenix, USA. Där har han möjligtvis blivit chippad av CIA eller NSA. De som inte lärt sig via White TV eller andra källor vad mind control / tankekontroll är, kan göra det under den här menyn på White TV och genom introduktionsfilmerna nedan.
Det finns även en annan förklaring: planet var kidnappat genom fjärrstyrningsteknologi. CIA/NSA har sådan teknologi, det vet vi från 9/11 forskningen och spekulationerna omkring ödet av det malaysiska försvunna flygplanet MH370:
"Former scientific adviser to the UK Home Office Dr. Sally Leivesley was quoted by London’s Sunday Express on March 16 as saying, “hackers could change the plane’s speed, altitude and direction by sending radio signals to its flight management system. It could then be landed or made to crash by remote control.” She floated the possibility that this could be the world’s first cyber-hijack." rapporterade Russia Today den 4 april 2014.
Se även filmen nedan från Alex Jones som bekräftar att USA har teknologin att kidnappa flygplan via fjärrkontroll. Det är fullt tänkbart att co-piloten Andreas Lubitz har slagits ut med mind control teknologi, så att han var helt passiviserad. Då blockerades han från att öppna dörren för sin pilot-vän. Han kunde då inte styra planet själv längre. Detta skulle också förklara varför hans andning var alltid lugn och detsamma ända in i döden.
Med M/S Estonia hände sammas sak. Färjan kidnappades med teknologi och fjärrstyrdes via en manick långt upp i masten. Nödropet blockerades av störsändare. Se närmare White TV:s inslag: M/S Estonia kidnappades och fjärrstyrdes säger insider
CIA/NSA förfogar både över mind control och flygplansöverstyrningsteknologi. USA kan både fjärrstyra människor och flygplan. USA hade också ett motiv: att straffa Tyskland och Frankrike att de dristat sig att mäkla fred i Ukraina utan att USA fick vara med, som White TV redan påpekade.
Till den amerikanska bilden passar att det var New York Times av alla tidningar som idag var först att gå ut med den bisarra nyheten, att co-piloten skulle ha flugit planet med flit in i döden. Det märkliga är att NYT åberopar en fransk militär som källa. Men den franska militären är vad vi vet inte delaktig i undersökningen av Germanwings kraschen, vilket Der Spiegel bekräftade i morse:
"Interessant ist jedoch: Das BEA ist, genau wie die deutsche Bundesstelle für Flugunfalluntersuchung (BFU), eine rein zivile Behörde. Die "New York Times" nennt als Quelle für ihren Bericht aber einen "hochrangigen Militär", der mit den Untersuchungen befasst sei. Noch ist unklar, inwieweit die BEA für die Untersuchung des Germanwings-Absturzes auf Hilfe der französischen Armee zurückgreift."
källa: tre Mirage plan sågs nära Germanwings Airbus A320 strax före kraschen i Alperna. Vad var deras uppgift?
Intressant är också att vittnen har sett tre franska Mirage-plan från Frankrikes flygvapen omkring katastrofplanet A320 strax före kraschen, tre och inte ett! Så många Mirage hade man aldrig sett förr i denna region. Förmodligen dök de upp efter ett hemligt larm, att det fanns risk att Airbus 320 från Germanwings var kidnappat och skulle kunna fjärrstyras mot ett terroristmål, som under 9/11.
Cui bono? Säkert inte den unge och lovande Andreas Lubitz, men USA. Som vanligt! Den amerikanska statsterrorismen har slagit till igen.
Se om detta White TV:s inslag: USA är ondskans supermakt.
Om alla andra indicier som pekar ut USA se White TV:s inslag: CIA misstänkt för Germanwings A320 crash;