Visar alla artiklar i Praktiska konspirationer

President Bush knew of 911 before

2010-10-17 13:58

Look to the evidence that President Bush knew that 911 would happen:

 

 

Key wittnesses suicided

2010-10-17 13:10

In the Kennedy murder, the Palme murder, M/S Estonia mass murder and of course 911 key witnesses disapear or "commit suicide".

 

 

American Command Central flying over the White House?

2010-10-17 13:02

A mystic plane was spotted over the White House right before hell opened on 9/11.
 

Estonias stora hemliga hål

2010-10-16 12:05

Här ser ni ett nyckelbevis på att den officiella förklaringen till M/S Estonias förlisning är ren lögn. Vatten på bildäck kan inte sänka en färja som Estonia. Den kan enbart åstadkomma att färjan slår runt i 180 grader och sedan flyter på den instängda luften i flera timmar eller dygn. Estonia försvann från havsytan efter ca. 45 minuter då hon fick kraftig slagsida åt styrbord (högra sidan). Därför måste det finnas ett stort hål på styrbordssidan som öppnar för ca. 18.000 kubikmeter luft som måste ut innan Estonia kunde sjunka.

Bildäcket var tät byggt. Vatten på bildäck kunde inte rinna ner till däck 1 och 0 där luften var instängd.

Här ser ni klockren teknisk bevisning att hålet, som förnekas av myndigheterna och JAIC,  finns. Bevisvärdet ligger i att filmen är för en gångs skull oklippt, d v s man ser på tiden längst upp i filmen att den löper utan att det fattas några minuter (från att den gula kameran är uppe vid den stängda bilrampen tills de glider in på bildäck). Det gör det hela tråkigt att titta på då det inte händer så mycket men för den som kan ämnet är det mycket spännande då ingen kan längre argumentera emot beviset. Man kan inte heller påstå att hålet kom dit efter förlisningen. Estonia ligger på styrbordssidan och det är enbart längre fram att den är litet tillgänglig på den sidan. Vill man komma in efter förlisningen så öpnnas skrovet bättre på barbords sidan, vilket JAIC också gjorde. För de riktigt inbitna mörkläggare kan anmärkas att dykledningen i den här filmen  B 40b hänvisar till: "material brought in when the vessel descendet to the sea bed" vilket betyder att det kom in material på bildäck utifrån färjan under sjunkningsförloppet genom det stora hålet, därför att det finns ingen inbyggd öppning där på styrbordssidan, annars skulle färjan sjunka direkt. Genom öppningen i fören eller akter kan det inte heller ha kommit in då bilramperna bak och fram var aldrig öppna!

Senare ser man även en dykare inne på bildäck trots att det officiellt hette att det tilläts inga dykare av säkerhetsskäl på bildäck. Myndigheterna sade också att allt som dykaren (alltså inte ROV som vi såg) ser med sin kamera monterad på sitt huvud är filmmaterial som är tillgängligt för allmänheten. Men bilderna som den här dykaren tog inne på bildäck har vi aldrig sett röken av.

Här hämtas min bok M/S Estonia Sänktes gratis:

http://pdfcast.org/pdf/m-s-estonia-s-nktes

http://www.scribd.com/doc/81348957/Henning-Witte-MS-Estonia-Sanktes

Se även på White TV:

Estonias Bomber;

Chalmers Estonia-ljuger för hela världen; svensk vetenskap en hora;

TV3 Efterlyst en gång utan poliser: M/S Estonia;

Upprop till måndagsmöten runtom i Sverige!;

Hela Sverige ljuger om Estoniakatastrofen;

 

911 Architects reveal the Big Lie

2010-10-05 10:31

A lot of honest and brave architects and other scientists have gathered to open peoples eyes that the official explanation of 911 is a Big Lie. They give you clear scientific evidence that WTC 1, 2 and 7 collapsed in almost free fall speed caused by bombs: controlled demolition. The WTC towers 1 and 2 had been constructed to withstand the impact of big airplanes full with fuel. Fire did not made the three buildings collapse.Whatch this long video from a conference they held. I'm connected to their legal advisors whom I estimate fully trustworthy. For me as a lawyer this is the most convincing film on 911.

JOIN and DEMAND a NEW INVESTIGATION !